יום חמישי, 24 בדצמבר 2015

קיבוץ שער הגולן- ערש ילדותי, סבא וסבתא, בריכה, חופש גדול...

מהו קיבוץ שער הגולן עבורי - ערש אהבת הטבע ואהבת הארץ שלי ואהבת הטיולים

יש לי סיפור ארוך והכי נעים שיש לי בלב אל קיבוץ שער הגולן.
היום אני רק אכתוב קצת, אבל אמשיך לכתוב עוד- כי שער הגולן הוא המקום בו מעורסלת ילדותי בחום וקבלה, אהבה, אהבת הארץ, אהבת הטבע, אהבת טיולים, המקום הכי טבעי להרגיש נוח בעולם, והמקום בו סבא וסבתא נתנו לי ולאחיי כל מה שהיה להם.
בקצרה- סבא מנדל שפריר וסבתא מלכה שפריר היו מבין מקימי הקיבוץ, בתקופה של לפני קום המדינה, בעת בה הקימו את "ישובי חומה ומגדל".
שער הגולן הוא אחד מהישובים הללו, שם נולדה גם אמי, לויה כהן.
שם נודו דודיי היקרים- רינה שפריר ז"ל, שהייתה מדהימה וחכמה, יפה ונעימה לכל אדם.
אורה ורד- שתחיה, המתוקה בכל הדודות שבעולם, חכמה, יפה כשרונית ומסבירת פנים.
ויהודה שפריר שיחיה- הדוד החכם, בעל המרץ, עוקצני כצבר ממולח, ובלתי ניתן להשגה- כל הזמן בתנועה.

ובקיצור,רק לעכשיו- בשער הגולן ביליתי את החופשות בילדותי, את החגים בילדותי. בקיץ ובחורף.
בשער הגולן בילינו בחגים ובחופשם, בחתונות, במסיבות.
בליל הסדר, עם אוכל קר בצלחת....שהגיע אחרי מופע אמנותי ארוך ויפהפה, עם שירים, ריקודים, נגינה, תזמורת ומקהלה.

ואני מפנה אתכם גם לסרטון יוטיוב "אני הוונוס משער הגולן", שהקלטתי עם חוה ברייר, עדנה רינג ולויה כהן- על הונוס משער הגולן.
זה לעכשיו.
אמשיך עוד לכתוב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה